Main menu

Maak je eigen fitnessschema!

Ben je beginner of gevorderd? Met onze hulp maak je een eigen fitnessschema waarmee je in elke sportschool of elk fitnesscentrum aan de slag kunt. Klik hieronder en begin met een goede start.

Maak hier een:

Schema met trainingsgewichtSchema zonder trainingsgewicht

 

Op deze website kan je zelf je eigen fitnessschema maken en geven we tips over sport methodes en doelen.

Bij het maken van een fitnessschema moet je jouw niveau in gedachten houden. Je kan niet verwachten om gelijk 120 kilo te squaten als je voor de eerste keer in de sportschool komt. Na het invullen van de vragen vragen we je het schema uit te printen en daarna je herhalingen in te vullen. Zo kunnen we na je eerste sportbezoek je een beter advies geven.

Zorg er wel voor dat je de oefeningen die op je print staan goed uitvoert. Als je tijdens het sporten een verkeerde houding hebt of teveel gewicht pakt kan dit blessures geven. Als je beginnend bent zorg dan altijd dat je de eerste keer begeleid wordt door de trainers in je sportschool.

fitness afvallen

Fitnessschema maken

Ga verder
fitness afvallen

Afvallen

Lees verder
fitness spieropbouw

Spieropbouw

Lees verder
fitness fitheid

Fitheid

Lees verder
fitness conditie

Uithoudingsvermogen

Lees verder
fitness krachttraining

Krachttraining

Lees verder

Facebook